Amanda Jonsson

Kontakt: [email protected]

Ska jag eller ska jag inte

Skönhet Permalink0
Hej på er! Var några dagar sedan nu. Lite dåligt av mig, men blir så när det är mycket med skolan, jobb och träning. Man hinner inte alltid med. Men det är något jag ska sakta men säkert försöka förbättra!
 
Men på tal om något mycket roligare.. hår! För någon dag som så började jag kika lite på löshår, vet egentligen inte varför men kom bara in på det. Jag har alltid varit emot löshår, eller inte emot men när man är lite yngra så blir det lätt att man tar det billigaste och det ser fake och fult ut. Men gör men det snyggt och kanske går till en frisör och gör det som oftast blir bäst så säger jag absolut inget emot det! Det är ju fint, om det ser äkta ut annars är det bland det fulaste som finns ungefär, haha. Iallafall, så slank jag in på rapunzels hemsida och kika lite på löshår med dip dye, jag har sedan länge velat testa på ljusrosa färg i håret men varit osäker då jag inte känner för exprementera med mitt hår. Det var då jag fann detta underbara löshår med rosa toppar! Så himla fint och hade varit roligt att ha någon cm längre hår och välja själv när man önska ha rosa hår eller inte då det är clips.

Fundera starkt på att skaffa, men får fundera lite till, blir isåfall till sommaren eller något liknande. Men visste är det snyggt? Vad tycker ni, ska man eller är det onödigt?
 

 


 
Till top